وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

کاری می کنیم که دشمنان به ما محتاج شوند

  • کد خبر: ۳۹۲۴
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
کاری می کنیم که دشمنان به ما محتاج شوند
فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه همایش استادان بسیجی حوزوی از اقدامات شهرداری مشهد در حاشیه شهر قدردانی کرد

حمید محمدیان - فرمانده سپاه پاسداران در پیامی واضح و ساده به دشمنان نظام اسلامی گفت: تا آخر ایستاده ایم و به دشمن می گوییم که سختی های تحریم را پشت سر گذاشته و به تدریج کاری می کنیم که آن ها به ما محتاج باشند.
به گزارش شهرآرا، سردار سرلشکر پاسدار سلامی در دومین روز از همایش استادان بسیجی حوزه های علمیه قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان خطاب به دشمنان گفت: واضح و ساده اعلام می کنیم و این پیام عین عمل ماست که تا آخر ایستاده ایم و به عنوان دستور کار انقلابی هرگز به میدان مذاکره نمی آییم و کشور را می سازیم.
وی با بیان اینکه مردم به نظام امیدوارند و باید به این امید پاسخ داد و متحد بود، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی به مردم برای پیروز شدن نیاز داریم.
فرمانده سپاه پاسداران امید بستن به دشمن برای حل مسائل را ساده اندیشی دانست و خاطرنشان کرد: آن ها در مذاکره هرگز به خواسته های ما تن نمی دهند و اگر ما را در موضع ضعف ببینند، فشارها را زیادتر می کنند. مقاومت راه حل مسئله است و باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی، رونق تولید، تلاش شبانه روزی و ایمان و باور به نتیجه رسید.
وی با اشاره به اینکه غربی ها نبود یک رهبر روحانی را از نقطه های ضعف آمریکا می دانند و اذعان دارند که سران این کشور حکمت ندارند و تکیه شان بر قدرت است، اظهار کرد: این امر بدون حکمت، قدرت را به فرسایش تدریجی و زوال می کشاند و از سوی دیگر، توسعه ظلم و ستم که فلسفه آنان است، دشمن ساز می شود.
سلامی برداشتن تحریم‌ها را دل‌بستن به دشمن خواند و حذف تأثیر تحریم‌ها و استفاده از فرصت پیش‌آمده را مطلوب دانست که نمونه آن را در فناوری‌ها و علوم شاهد بوده و هستیم.
فرمانده کل سپاه همچنین در حاشیه این مراسم با اشاره به آزمایش یک موشک جدید گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سامانه های دفاعی و راهبردی است و این ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روز های موفق این ملت بود.
وی اضافه کرد: مردم رکن اساسی مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بوده و هستند و امروز نقش مردم بیش از هر زمان دیگری تعیین‌کننده است و نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبری فرزانه انقلاب و تبعیت از رهنمودهای ایشان و همراهی همه نهادهای انقلابی، اجرایی، تقنینی و قضایی کشور دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است.
سردار سلامی افزود: از همین رو نقطه تمرکز فشار دشمن هم روی مردم است و امروز مردم را هدف قرار داده است، ولی ملت ایران می‌تواند مانند گذشته با شکیبایی و صبر انقلابی، حضور در صحنه، حمایت از نظام و تبعیت از رهبری پاسخ‌های ناامیدکننده به دشمنان بدهد و آن‌ها را در سیاست‌های مخربشان ناامید و شکست‌خورده کند تا دشمنان بدانند که نمی‌توانند در هیچ شرایطی در ایران نفوذ کنند.


قدردانی از شهرداری مشهد
وی اضافه کرد: تقریبا چند سالی است که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سامان دهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کرده‌ایم. سلامی با قدردانی از زحمات شهرداری مشهد در این حوزه بیان کرد: در روز های اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد، به بهره برداری رسید.
وی ابراز امیدواری کرد: با این قبیل فعالیت های سپاه و بسیج و شهرداری مشهد شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم.
در این همایش حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی-سیاسی فرمانده کل قوا نیز با بیان اینکه مهم ترین هدف ترامپ، ایجاد اختلاف داخلی است تا نظام به مذاکره ناچار شود، گفت: راهبرد جمهوری اسلامی در مقابله با آمریکا مقاومت فعال در همه عرصه ها در برابر 2گزینه تسلیم یا جنگ است و پیامد آن نیز شکست راهبردی دشمن، کنترل نسبی اوضاع سیاسی و اقتصادی، پاسخ گویی به تجاوز دشمن و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->